שירותים ותיקונים


מודל השירות הייחודי של אורגד מדחסי אוויר  מבטיח לכם שביעות רצון מלאה מכל אחד ממוצרינו ועבודה שוטפת בעסק או במפעל ללא כל הפרעות.
​​​​​​​

שירות ותיקונים

השימוש במגוון הפתרונות לטיפול באוויר - מדחסים, קומפרסורים או כל פתרון אחר, בפרט שמדובר על שימוש יומיומי, דורש שירות ותחזוקה שוטפים.
שימוש יומיומי במדחסים למשל, מצריך החלפת שמן, ניקוי מסננים והחלפת חלקי חילוף לעיתים קרובות, בהתאם להוראות היצרן. זו בדיוק הסיבה שכאשר שוכרים או רוכשים מדחס מכל סוג שהוא, מומלץ לוודא כי החברה שעומדת מאחורי המוצר, דואגת לטפל באופן שוטף בציוד. בנוסף, חשוב לוודא כי המוצר יוכל להמשיך לפעול גם במקרה של תקלה, וכי קיימים פתרונות שיכולים להבטיח פגיעה מינימלית במהלך השוטף של העבודה. אם אתם מעוניינים בפתרונות איכותיים לטיפול באויר דחוס, שמאחוריהם גב חזק ויציב, אנו הכתובת עבורכם
מודל השירות הייחודי שלנו
על מנת להבטיח לכם מהלך עבודה שוטף ללא הפרעות, פיתחנו מודל שירות ייחודי המבטיח לכם שביעות רצון מלאה מהמוצרים שלנו.
המודל מתחלק ל- 2 חלקים:


  • תוכנה מקצועית לניהול קריאות שירות- ברשותנו תוכנה מקצועית לניהול קריאות השירות של לקוחותינו, המסייעת לנו לאתר בקלות את המכשיר אליו מתייחסת הקריאה, וכן את הלקוח שולח הקריאה. כך אנו מסוגלים לספק מענה יעיל יותר לכל פניה במהירות ובקלות ללא מעקב מצדכם.

  • תיקון מהיר בעת הצורך- צוות אהליאב איירמק מבקר ומנטר את איכות המוצרים, ומתאים אותם לתנאים הסביבתיים שלכם, ולכן איננו צופים תקלות מיוחדות במהלך השימוש. עם זאת, אם בכל זאת נתקלתם בתקלה כלשהי באחד ממוצרינו, תשמחו לדעת שצוות העובדים המסור שלנו מקושר למרכז השירות של היצרן 24/7 ונוכל לטפל בתקלה במהירות או להזמין עבורכם מוצר חלופי.​​​​​​​
מעוניינים לקבל מידע נוסף על המוצרים שלנו? צרו קשר עוד היום, ונשמח לעמוד לשירותכם.
 
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפוןwaze